سوالات متداول

faq ادپلی چه نوع تبلیغاتی دارد؟
تبلیغات ادپلی به صورت های ویدیو، ویدیوی میان برنامه، بنر میان برنامه است. چنانچه فقط تبلیغات جایزه ای را می خواهید در هنگام پیاده سازی SDK آرگومان های rewardBase را true مقدار دهی کنید. در صورتی که همه ی تبلیغات را می خواهید false مقدار دهی کنید.

faq نحوه تسویه حساب چگونه است؟
تسویه حساب به صورت ماهانه صورت می گیرد. حداقل مبلغ جهت تسویه 100 هزار تومان است.

faq چگونه به پرداخت ادپلی اعتماد کنیم؟
به این دلیل که در وبسایت خرید و فروش صورت نمی گیرد، ادپلی نیازی به اینماد ندارد.

faq آیا کافه بازار با ادپلی مشکلی ندارد؟
در صورتی که از GPS Permission استفاده نکنید کافه بازار ایرادی از اپلیکیشن هایی که از ادپلی استفاده می کنند نمی گیرد.
همچنین دقت کنید قرار نیست ادپلی مدل درآمدی اصلی برنامه ها باشد بلکه توسعه دهندگان باید از طریق فروش مستقیم امکانات برنامه کسب درآمد کنند و تبلیغات ویدیویی به صورت مدل درآمدی جانبی در کنار مدل پرداخت درون برنامه ای مورد استفاده قرار گیرد
به این منظور بهتر است قبل از پیاده سازی با تیم پشتیبانی ادپلی صحبت کنید. ما همیشه استقبال می کنیم

faq درآمد از نمایش تبلیغات ادپلی چگونه محاسبه می شود؟
ادپلی 70 درصد از هر قرارداد را به توسعه دهندگان می پردازد. بسته به بسته ی خریداری شده توسط تبلیغ دهنده مبلغ به ازای هر نمایش می تواند متفاوت باشد. بنابراین ادپلی همانند همه ی شبکه های تبلیغاتی درآمد را به صورت eCPM محاسبه می کند. eCPM یعنی هزینه ی موثر برای هر 1000 نمایش.
به این معنی که ممکن است نمایشی 32 تومان و نمایشی 14 تومان به تبلیغ دهنده فروخته شده باشد. لذا بابت اولی 22.5 تومان و بابت دیگری 10 تومان به توسعه دهنده پرداخت خواهد شد. بنابراین eCPM متوسط وزنی تبلیغات نمایش داده شده خواهد بود. پس eCPM ممکن است در بلند مدت مقدار معلومی باشد ولی در کوتاه مدت می تواند تغییر کند.
برای نمونه eCPM شرکت های خارجی مثل adColony به طور متوسط حدود 2 دلار است.

faq آیا یک applicationID را برای چند اپ می توان استفاده کرد؟
بلی developerID برای هر توسعه دهنده ثابت است و از یک applicationID برای چند برنامه می توان استفاده کرد. ولی اگر گزارش مجزا برای هر اپ می خواهید باید برای هر یک اپلیکیشن جدا در پنل بسازید و چند applicationID جدا دریافت کنید.