خدمات ادپلی
خدمات ادپلی محدود به تبلیغات جایگذاری و تعاملی درون بازیهای موبایلی نیست. ادپلی علاوه بر این گروه خدمات، ادپلی در سه گروه خدمات، بردگیمهای برندد شده، تبلیغات یوتوب فارسی و تبلیغات مترو نیز در سبد خدمات ادپلی قرار دارد.

بردگیم یا بازیرومیزی برای برند شما
بازیهای رومیزی برند شده یک روش خلاقانه و سرگرمکننده برای تعامل با مخاطبان و تقویت هویت برند شما هستند. این بازیها با طراحی ویژه و هماهنگ با پیامها و هویت بصری برند شما، تجربهای جذاب برای مشتریان و شرکای تجاری فراهم میکنند که باعث میشود نام و پیام برند شما برای مدت طولانیتری در ذهن آنها باقی بماند.
بازیهای رومیزی برند شده، با ایجاد تجربهای تعاملی و لذتبخش، امکان ارتباط نزدیکتر و ماندگارتر با مخاطبان را فراهم میکنند و با استفاده از عناصر بصری و مفاهیم برند شما، به تقویت هویت و پیام برند کمک میکنند. این بازیها میتوانند بهعنوان هدیهای ارزشمند در مناسبتهای خاص مانند سال نو یا سالگرد تأسیس، در رویدادها و نمایشگاهها برای جذب توجه و تعامل بیشتر، و یا در کارگاههای تیمسازی برای تقویت همکاری و مهارتهای ارتباطی مورد استفاده قرار گیرند.

تبلیغات یوتوب برای کسبوکارها
تبلیغات یوتوب یک روش جذاب و تاثیرگذار برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش آگاهی از برند است. سه مدل اصلی تبلیغاتی که میتوانید از آنها بهرهمند شوید، شامل جاگذاری محصول در دل محتوا، استفاده از خدمات یا کالا، آنباکس محتوا، و تیزر تبلیغاتی در بین ویدئوها هستند. در مدل اول، محصول شما به شکلی طبیعی در دل محتوا جایگذاری میشود و تجربهای واقعی از استفاده را به مخاطبان ارائه میدهد.
در مدل دوم، اینفلوئنسرها یا تولیدکنندگان محتوا با استفاده از خدمات یا کالای شما، ویژگیها و مزایای آن را به نمایش میگذارند و باعث ایجاد حس اعتماد میشوند. در مدل آنباکس، تجربه آنباکس و بررسی محصول بهصورت دقیق و جذاب نمایش داده میشود و باعث ایجاد هیجان و انگیزه برای خرید میشود. همچنین تیزرهای تبلیغاتی در بین ویدئوها میتوانند با ارائه پیامهای کوتاه و جذاب، مخاطبان را به استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب کنند.


تبلیغات تعاملی بازیهای موبایلی
بازیهای ویدیویی و موبایلی در بین تمام رسانهها بیشترین Cognitive Engagement را با بازیکنان و کاربرانشان دارند. محتوای تبلیغاتی برند شما که به عنوان بخشی از محتوای بازی طراحی شده در حالی که بیشترین درگیرسازی شناختی را برای مخاطب در مقایسه با سایر محتواهای تبلیغاتی خلق میکند. این مدل تبلیغات جایگذاری محصول در حالی که مخل تجربه کاربر نیست، به واقعگرایانه بودن بازی کمک میکند و برای کاربر خوشایند است. ادپلی توانایی ارائه بیش از 15 مدل تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول را در 20 بازی موبایلی دارد که فرصت متفاوت و ویژهای برای تبلیغات برندها با هدف برند آگاهی است.
درخواست جلسه مشاوره
سوالات متداول شما
وبلاگ ما
ادپلی آغاز به کار کرد: تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول در بازیهای موبایلی
پلتفرم ادپلی با هدف ارائه تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول (Product Placement) در بازیهای موبایلی،...
تبلیغات تعاملی، جایی که مخاطب نقش ایفا میکند
تبلیغات تعاملی از زمان پیدایش اینترنت و دیجیتالی شدن تبلیغات به طرز چشمگیری تکامل یافتهاند....
نرخ تعامل در رسانه و تبلیغات
بی اغراق میتوان گفت روزانه رسانهها و پلتفرمها جای خود را به انواع جدیدترشان میدهند....