Search

خدمات ادپلی

خدمات ادپلی محدود به تبلیغات جای‌گذاری و تعاملی درون بازی‌های موبایلی نیست. ادپلی علاوه بر این گروه خدمات، ادپلی در سه گروه خدمات، بردگیم‌های برندد شده، تبلیغات یوتوب فارسی و تبلیغات مترو نیز در سبد خدمات ادپلی قرار دارد.

بردگیم یا بازی‌رومیزی برای برند شما

بازی‌های رومیزی برند شده یک روش خلاقانه و سرگرم‌کننده برای تعامل با مخاطبان و تقویت هویت برند شما هستند. این بازی‌ها با طراحی ویژه و هماهنگ با پیام‌ها و هویت بصری برند شما، تجربه‌ای جذاب برای مشتریان و شرکای تجاری فراهم می‌کنند که باعث می‌شود نام و پیام برند شما برای مدت طولانی‌تری در ذهن آن‌ها باقی بماند.

بازی‌های رومیزی برند شده، با ایجاد تجربه‌ای تعاملی و لذت‌بخش، امکان ارتباط نزدیک‌تر و ماندگارتر با مخاطبان را فراهم می‌کنند و با استفاده از عناصر بصری و مفاهیم برند شما، به تقویت هویت و پیام برند کمک می‌کنند. این بازی‌ها می‌توانند به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند در مناسبت‌های خاص مانند سال نو یا سالگرد تأسیس، در رویدادها و نمایشگاه‌ها برای جذب توجه و تعامل بیشتر، و یا در کارگاه‌های تیم‌سازی برای تقویت همکاری و مهارت‌های ارتباطی مورد استفاده قرار گیرند.

تبلیغات یوتیوب فارسی ادپلی

تبلیغات یوتوب برای کسب‌وکارها

تبلیغات یوتوب یک روش جذاب و تاثیرگذار برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش آگاهی از برند است. سه مدل اصلی تبلیغاتی که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید، شامل جاگذاری محصول در دل محتوا، استفاده از خدمات یا کالا، آنباکس محتوا، و تیزر تبلیغاتی در بین ویدئوها هستند. در مدل اول، محصول شما به شکلی طبیعی در دل محتوا جای‌گذاری می‌شود و تجربه‌ای واقعی از استفاده را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

در مدل دوم، اینفلوئنسرها یا تولیدکنندگان محتوا با استفاده از خدمات یا کالای شما، ویژگی‌ها و مزایای آن را به نمایش می‌گذارند و باعث ایجاد حس اعتماد می‌شوند. در مدل آنباکس، تجربه آنباکس و بررسی محصول به‌صورت دقیق و جذاب نمایش داده می‌شود و باعث ایجاد هیجان و انگیزه برای خرید می‌شود. همچنین تیزرهای تبلیغاتی در بین ویدئوها می‌توانند با ارائه پیام‌های کوتاه و جذاب، مخاطبان را به استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب کنند.

تبلیغات یوتیوب فارسی ادپلی

تبلیغات تعاملی بازی‌های موبایلی

بازی‌های ویدیویی و موبایلی در بین تمام رسانه‌ها بیشترین Cognitive Engagement را با بازیکنان و کاربرانشان دارند. محتوای تبلیغاتی برند شما که به عنوان بخشی از محتوای بازی طراحی شده در حالی که بیشترین درگیرسازی شناختی را برای مخاطب در مقایسه با سایر محتواهای تبلیغاتی خلق می‌کند. این مدل تبلیغات جایگذاری محصول در حالی که مخل تجربه کاربر نیست، به واقع‌گرایانه بودن بازی کمک می‌کند و برای کاربر خوشایند است. ادپلی توانایی ارائه بیش از 15 مدل تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول را در 20 بازی موبایلی دارد که فرصت متفاوت و ویژه‌ای برای تبلیغات برند‌ها با هدف برند آگاهی است.

درخواست جلسه مشاوره
سوالات متداول شما
متناسب با بازی‌های پیشنهادی طیف متنوعی از تبلیغات تجربه محور و تعاملی و غیر تعاملی در اختیار برندها برای بهره بردن از ظرفیت‌های تبلیغاتی است. برای نمونه می‌توان به این سه گروه «تبلیغات دیالوگ محور داستانی»، «تبلیغات نامشهود تعاملی» و «اشیای مرتبط در دنیای بازی» اشاره کرد. سایر مدل‌ها از این لینک قابل مشاهده است.
ادپلی با بیش از ۲۰ عنوان بازی‌ ایرانی همکاری می‌کند که هر کدام متناسب با بازی‌ها پرسونای کاربران مشخص خود را دارند. علاوه‌بر این موضوع خصوصیات دموگرافیک، جغرافیایی و رفتاری کاربران هر بازی مشخص است و تبلیغات شما می‌تواند به پرسونای مشخصی نمایش داده شود. ادپلی در فرآیندهای تارگتینگ، سبد طراحی شده خود را به شما پیشنهاد می‌دهد و در تعامل با شما سبد بازی‌ها را نهایی خواهد کرد تا مرتبط‌ترین گروه مخاطب تبلیغات شما را تجربه کنند.
بله شما می‌توانید در طیف گسترده‌ای از بازی‌ها و ژانرهای مورد نظر خود تبلیغات را ارائه دهید. ادپلی نیز به‌عنوان مشاور مرتبط‌ترین گزینه‌ها را به شما معرفی خواهد کرد.
قیمت‌گذاری ادپلی به فراخور فاکتورهای مختلف منعطف است. فاکتورهایی مانند مدل تبلیغات تجربه محور، گزینه‌های تارگتینگ و مدت زمان در قیمت‌گذاری تعیین‌کننده هستند. ما همچنین هر دو مدل CPM و CPC را برای مدل قیمت‌گذاری پیشنهاد می‌دهیم.
بله مدل‌های تبلیغاتی ادپلی در دو گروه اصلی نیز طبقه‌بندی می‌شوند که گروهی جایگذاری تبلیغات در جایگاه‌های توسعه داده شده است و گروه دیگر به فراخور درخواست، جایگاه‌های تبلیغات تعاملی داستان محور نیز برای تبلیغ‌دهنده طراحی و توسعه داده می‌شود.
وبلاگ ما
تصویر بنر آغاز فعالیت ادپلی
مهر 4, 1403

Adplay

ادپلی آغاز به کار کرد: تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول در بازی‌های موبایلی

پلتفرم ادپلی با هدف ارائه تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول (Product Placement) در بازی‌های موبایلی،...

artist name: Name: WooHyun Cho adplay ادپلی تبلیغات تعاملی
شهریور 28, 1403

تبلیغات تعاملی، جایی که مخاطب نقش ایفا می‌کند

تبلیغات تعاملی از زمان پیدایش اینترنت و دیجیتالی شدن تبلیغات به طرز چشمگیری تکامل یافته‌اند....

two people playing PlayStation football game - photo credit: jan vasek - siteunsplash - adplay - رسانه و تبلیغات - ادپلی
شهریور 26, 1403

نرخ تعامل در رسانه و تبلیغات

بی اغراق می‌توان گفت روزانه رسانه‌ها و پلتفرم‌ها جای خود را به انواع جدیدترشان می‌دهند....