صرافی تبدیل در کمپین ناتکوین خود با ادپلی نیز همکاری داشت. این کمپین product placement در کانالهای مختلف ارتباطات بازاریابی با اهداف جذب کاربر و برندآگاهی اجرا شد.
اهداف کمپین Product Placement
در همکاری با ادپلی نیز صرافی تبدیل در نظر داشت با استفاده از کانالهای ارتباطی جدیدی به مخاطبان هدف خود نزدیکتر شود که Product placement انتخاب دقیقی برای افزایش کیفیت و درگیرسازی مخاطب با اهداف و شاخصهای برندآگاهی و جذب کاربر جدید بود. بعد از جلسات مقدماتی، تیم ادپلی و استودیو بازیسازی مدریک این کمپین را طراحی و پیادهسازی کرد.
استراتژی کمپین
رسانه بازی در بین رسانههای جریان اصلی با وجود پتانسیلها و کیفیت بیشترش کمتر مورد توجه برندها قرار میگیرد. رسانه بازی در ایران با بیش از ۳۵ میلیون کاربر که ۹۶ درصد آنها از پلتفرم موبایل برای بازی استفاده میکنند، رسانه بسیار پرقدرت و با ضریب نفوذ بالایی است همچنین مخاطبان و کاربران تبدیل به دلیل جنس کسبوکار نزدیکی بیشتری با این رسانه دارند. صرافی تبدیل از مدلهای جایگذاری محصول برای تبلیغات درگیرکننده و تعاملی خود در کمپین ناتکوین بهره گرفت.
مخاطب هدف
مخاطب هدف این کمپین افراد ۲۰ تا ۴۰ سال بودند. سرویس ادپلی با انتخاب بازیهایی با این سگمنت کاربران این امکان رو برای دسترسی به آنها برای تبدیل فراهم کرد.
این همکاری همزمان با کمپین اصلی در بازه زمانی ۲ روزه در خرداد ۱۴۰۳ اتفاق افتاد.
بازیهای میزبان انتخاب شده برای این کمپین بازیهای «زودیاک: مافیا» و «ورسز» بودند که بر اساس مخاطب هدف صرافی تبدیل انتخاب شدند.
مدلهای استفاده شده Product Placement
از بین پیشنهادات این مدلها و تبلیغات تعاملی در بازی، صزافی تبدیل برای هدف جذب کاربر این موارد را انتخاب کرد.
- آیکون در صفحه اصلی بازی
- پاپآپ
ادپلی با همکاری بازیهای موبایلی ایرانی سرویسهای تبلیغاتی تعاملی و Product Placement ارائه میدهد که برندهای ایرانی میتوانند از این مدل بهروز و اثرگذار تبلیغات در کمپینهای مارکتینگی خود بهره بگیرند