توسعهدهندگان بازی
ادپلی این امکان را به بازیها میدهد تا جریانهای درآمدی جدید، پایدار و قابل توجهی را برای خود خلق کنند. همزمان به تجربه و جریان بازی نیز احترام گذاشته میشود تا از ریزش و کاهش بازیکنان محافظت شود. تبلیغات تجربه محور درون بازی میتواند موازی با توسعه بازی، توسعه پیدا کند.
جریانهای درآمدی نهان بدون کاهش بازیکن
ادپلی توسعهدهندگان را در تکمیل و بهینهسازی تبلیغات درون بازیهای خود همراهی میکند. تبلیغاتی که بخشی از گیمپلی و جریان بازی هستند و به تجربه کاربری بازیکن صدمه نمیزنند.
سرویسهای ادپلی به استودیوهای بازیسازی
- بازاریابی و بازارسازی برای ظرفیت بازیها
- مدیریت و اجرای کمپین توسط ادپلی
- مدیریت ظرفیتهای موجود و بهینهسازی آن
- مدیریت و پیگیری فرآیندهای حقوقی و مالی هر کمپین
- اکانت منیجری و کاهش اصطکاک بازی با تبلیغدهنده
- تبلیغات برای جذب هرچه بیشتر کمپینهای برند آگاهی (Brand Awareness)
- بهینهسازی قیمتگذاری برای درآمد حداکثری و نرخ بازگشت تبلیغدهندهها برای همکاری
برندها و مشتریان ما
خانومی
تبدیل
فرآیند همکاری
1- جلسه همفکری با استودیو بازیسازی و دریافت ظرفیتها، ملاحظات و محدودیتهای بازی برای ارائه تبلیغ
۲- ارائه ظرفیتهای بازی به تبلیغدهنده، بازاریابی و جذب گروهی از تبلیغدهندهها (متناسب با بازی و ظرفیتهای نمایش)
۳- برگزاری جلسه مشاوره با تبلیغدهنده و دریافت بریف کمپین
۴- طراحی سبد بازیهای میزبان و مدلهای تبلیغاتی بر اساس کمپین، بریف و جامعه هدف تبلیغدهنده
۵- چک و تایید استودیو بازیسازی برای مدل، فرم و محتوای تبلیغاتی کمپین
۶- طراحی و توسعه آرت و مکانیک محتوای تبلیغی توسط بازیساز و گرفتن تایید تبلیغدهنده
۷- پیگیری اجرای دقیق کمپین و گزارش به تبلیغدهنده
۸- پیگیری امکان تمدید و توسعه کمپین جاری (در صورت رضایت تبلیغدهنده)
۹- پیگیریهای مالی برای تسویه و ارائه گزارش
۱۰- به روزرسانی ظرفیتهای خالی و جذب تبلیغدهنده جدید
بلاگ
تبلیغات درون بازی در قیف بازاریابی: خلاصهای از گزارش آنزو
در سالهای اخیر، تبلیغات درون بازی به عنوان یک عنصر کلیدی در موفقیت کمپینهای بازاریابی...
غذاها رقابت میکنند: تبلیغات جایگذاری محصول خوشمزه
کمپین جایگذاری محصول KFC در بازی Fall Guys بازی Fall Guys در اولین فصل خود...
بازیکنان ایرانی و جایگاه بازیهای ویدیویی در زندگی
اواخر دهه ۹۰ میلادی، دادهها نشان میدهند که اندازه بازار صنعت بازیهای ویدیویی از مجموع...