Search

توسعه‌دهندگان بازی

ادپلی این امکان را به بازی‌ها می‌دهد تا جریان‌های درآمدی جدید، پایدار و قابل توجهی را برای خود خلق کنند. هم‌زمان به تجربه و جریان بازی نیز احترام گذاشته می‌شود تا از ریزش و کاهش بازیکنان محافظت شود. تبلیغات تجربه محور درون بازی می‌تواند موازی با توسعه بازی، توسعه پیدا کند.

جریان‌های درآمدی نهان بدون کاهش بازیکن

نمایی از اسپلش بازی شب‌های مافیا - ادپلی

ادپلی توسعه‌دهندگان را در تکمیل و بهینه‌سازی تبلیغات درون بازی‌های خود همراهی می‌کند. تبلیغاتی که بخشی از گیم‌پلی و جریان بازی هستند و به تجربه کاربری بازیکن صدمه نمی‌زنند.

سرویس‌های ادپلی به استودیوهای بازی‌‌سازی

  • بازاریابی و بازارسازی برای ظرفیت بازی‌ها
  • مدیریت و اجرای کمپین توسط ادپلی
  • مدیریت ظرفیت‌های موجود و بهینه‌سازی آن
  • مدیریت و پیگیری فرآیندهای حقوقی و مالی هر کمپین
  • اکانت منیجری و کاهش اصطکاک بازی با تبلیغ‌دهنده
  • تبلیغات برای جذب هرچه بیشتر کمپین‌های برند آگاهی (Brand Awareness)
  • بهینه‌سازی قیمت‌گذاری برای درآمد حداکثری و نرخ بازگشت تبلیغ‌دهنده‌ها برای همکاری
بیشترین درآمد
از تمام ظرفیت مکانیک‌های طراحی شده بدون لطمه به تجربه کاربری استفاده کنید
دسترسی به برندهای بزرگ
شرکای تجاری ما به گروه بزرگی از برندها در صنایع مختلف دسترسی پیدا می‌کنند
محافظت از تجربه کاربری
تبلیغاتی مانند تبلیغات بنری به تجربه کاربری آسیب می‌زنند و باعث ریزش بازیکن می‌شوند

کمپین‌ها و همکاری‌های پیشین

برندها و مشتریان ما

slide-img
خانومی
slide-img
تبدیل

فرآیند همکاری

1- جلسه هم‌فکری با استودیو بازی‌سازی و دریافت ظرفیت‌ها، ملاحظات و محدودیت‌های بازی برای ارائه تبلیغ

۲- ارائه ظرفیت‌های بازی به تبلیغ‌دهنده، بازاریابی و جذب گروهی از تبلیغ‌دهنده‌ها (متناسب با بازی و ظرفیت‌های نمایش)

۳- برگزاری جلسه مشاوره با تبلیغ‌دهنده و دریافت بریف کمپین

۴- طراحی سبد بازی‌های میزبان و مدل‌های تبلیغاتی بر اساس کمپین، بریف و جامعه هدف تبلیغ‌دهنده

۵- چک و تایید استودیو بازی‌سازی برای مدل، فرم و محتوای تبلیغاتی کمپین

۶- طراحی و توسعه آرت و مکانیک محتوای تبلیغی توسط بازی‌ساز و گرفتن تایید تبلیغ‌دهنده

۷- پیگیری اجرای دقیق کمپین و گزارش به تبلیغ‌دهنده

۸- پیگیری امکان تمدید و توسعه کمپین جاری (در صورت رضایت تبلیغ‌دهنده)

۹- پیگیری‌های مالی برای تسویه و ارائه گزارش

۱۰- به روزرسانی ظرفیت‌های خالی و جذب تبلیغ‌دهنده جدید

بلاگ

تبلیغات درون‌ بازی در قیف بازاریابی: خلاصه‌ای از گزارش آنزو

در سال‌های اخیر، تبلیغات درون‌ بازی به عنوان یک عنصر کلیدی در موفقیت کمپین‌های بازاریابی...

غذاها رقابت می‌کنند: تبلیغات جایگذاری محصول خوشمزه

کمپین جایگذاری محصول KFC در بازی Fall Guys بازی Fall Guys در اولین فصل خود...

گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای - در سال ۱۴۰۰ تعداد کل بازیکنان ایرانی ۳۴ میلیون نفر برآورد شده است. - ادپلی
مرداد 16, 1403

Adplay

بازیکنان ایرانی و جایگاه بازی‌های ویدیویی در زندگی

اواخر دهه ۹۰ میلادی، داده‌ها نشان می‌دهند که اندازه بازار صنعت بازی‌های ویدیویی از مجموع...