Search

پروژه سئو وبسایت شرکت فولاد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

از ادپلی بیشتر بخوانید

جایگذاری محصول و برند؛ این تبلیغات برای چه کمپینی مناسب است؟ - ادپلی
آموزش

جایگذاری محصول و برند؛ این تبلیغات برای چه کمپینی مناسب است؟

تبلیغات جایگذاری محصول درون بازی با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، بیشتر مناسب کمپین‌های آگاهی از برند و برندسازی هستند. این نوع تبلیغات با ایجاد تجربه‌ی کاربری طبیعی، تأثیرگذاری طولانی‌مدت، ایجاد ارتباط احساسی مثبت و کاهش مزاحمت برای مخاطب، بهترین گزینه برای برندهایی است که به دنبال افزایش آگاهی از برند و یادآوری برند در ذهن مخاطبان خود هستند.

مطالعه بیشتر »
پروداکت پلیسمنت و واقعیت مجازی و افزوده - ادپلی
جایگذاری محصول

پروداکت پلیسمنت و آینده تبلیغات: از واقعیت مجازی تا واقعیت افزوده

امروزه تبلیغات تعاملی و پروداکت پلیسمنت درون بازی‌ها یک روش جدید برای تبلیغات محسوب می‌شود. اما با پیشرفت فناوری و پابه‌پای آن روش‌های جدیدتری برای جذب مخاطب از طریق تبلیغات در بازی‌ها در حال ظهور است. دو فناوری نوظهور که توجه بسیاری از متخصصان و نوآوران صنعت بازی و بازاریابی را به خود جلب کرده‌اند، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) هستند البته بسیاری از برندهای ایرانی و بین‌المللی پیشرو در استفاده از AR برای تبلیغات محصولات خود هستند. در این نوشته به بررسی چگونگی تأثیر این فناوری‌ها بر آینده تبلیغات درون بازی می‌پردازیم.

مطالعه بیشتر »