Search

درباره ادپلی

ادپلی؛ ارائه‌دهنده تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول درون بازی‌های موبایلی

ادپلی پلتفرم ارائه تبلیغات پروداکت پلیسمنت در درون بازی‌ها است. تبلیغات شما رو به عنوان بخشی از جریان بازی‌ها و به‌صورت تعاملی ارائه می‌شود. تبلیغات شما برای تجربه کاربری مزاحمت ایجاد نمی‌کند و مکمل داستان بازی خواهد بود. همچنین با این مدل تبلیغات توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایلی نیز می‌تواند به جریان‌های درآمدی جدیدی برسند و کسب‌وکارشان را توسعه دهند. ادپلی در حال حاضر با ۲۰ بازی پرمخاطب ایرانی همکاری می‌کند و قابلیت بیش از ۳۰ مدل تبلیغات تعاملی را برای میلیون‌ها کاربر دارد.

بیلبورد تبلیغات جایگذاری محصول برند خانومی توسط ادپلی - پروداکت پلییسمنت
ماموریت و چشم انداز ما
ماموریت ما ایجاد نوآوری در تجربه تبلیغات درون بازی‌ها، از طریق ادغام بی‌نقص تبلیغات در جریان بازی‌های موبایلی و ویدیویی است. هدف ما تبدیل پیام برندها و تبلیغ‌دهنده‌ها به محتوای تبلیغاتی جذاب و تعاملی است. تبلیغاتی که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تعاملی بازی‌ها در خاطر کاربران ماندگار شود و هم‌زمان جریان درآمدی پایدار و مهمی برای بازی‌سازان خلق کند. ادپلی تبلیغات را به‌عنوان بخشی طبیعی و لذت‌بخش از روایت بازی به کاربران ارائه می‌دهد.
جریان و مسیر همکاری

مشاوره و دریافت اطلاعات کمپین

طراحی سبد بازی‌ها و راهکارها

توسعه توسط تیم‌های فنی و خلاقیت

اجرای کمپین و نظارت

بهینه‌سازی و ارائه گزارش نهایی

راهکارها و مدل‌های تبلیغات ادپلی

خدمات و تخصص اصلی ادپلی تبلیغات تجربه محور و جایگذاری محصول (Interactive Product Placement) درون بازی است. این نوع تبلیغات متناسب با برند، کمپین و مخاطب هدف شما توسعه داده می‌شود. لیست انواع تبلیغات تجربه محور ادپلی را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید. همچنین ادپلی امکان ارائه سایر مدل‌های رایج مانند بنری، همسان و تمام صفحه را در سبد خدمات خود دارد.
متناسب با بازی‌های پیشنهادی طیف متنوعی از تبلیغات تجربه محور، تعاملی و غیر تعاملی در اختیار برندها برای بهره بردن از ظرفیت‌های تبلیغاتی است. برای نمونه می‌توان به این سه گروه «تبلیغات دیالوگ محور داستانی»، «تبلیغات نامشهود تعاملی» و «اشیای مرتبط در دنیای بازی» اشاره کرد. سایر مدل‌ها از این لینک قابل مشاهده است.

چگونه با راهکارهای تبلیغات درون بازی بهتر دیده شوید؟