برندها و تبلیغدهندگان
کاربران بازیهای موبایلی پیام کمپین شما را بازی میکنند. ادپلی و توسعهدهندگان، تبلیغات شما را در قالب تجربه و روایت درون بازی طراحی کرده و توسعه میدهند. این مدل تبلیغات درون بازی (Product Placement) تجربه به مراتب عمیقتر و ماندگارتری از تبلیغات شما برای کاربران ایجاد میکند. تبلیغاتی که همسو و مکمل جریان بازی و گیمپلی است.
ایدۀ اصلی تبلیغات Product Placement، قراردادن محصول در موقعیت مصرف واقعی است، بهگونهای که بهصورت ناخودآگاه بر نظر مخاطبان تأثیر شناختی بگذارد و آنها کمتر متوجه تبلیغاتیبودن محتوا شوند. این نوع تبلیغات با استفاده از محصول یا عنوان کردن نام برند در محتوا ظهور کرد و در پیشرفتهترین فرم خود امروزه در بازیهای ویدیویی نیز بهکاربرده میشود. که عاملیت کاربر یا بازیکن در بازی منجر به استفاده از محصول تبلیغ شده میشود که Engagement شناختی بهمراتب بالاتری دارد.
چرا تبلیغات درون بازی ادپلی؟
همکاری با ادپلی برای تبلیغات درون برنامه تعاملی مزیتهای زیادی برای هر دو گروه تبلیغدهندگان و توسعهدهندگان بازیها دارد که برای نمونه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
بازیها و همکاران تجاری ما
کوییز آو کینگ
شرکت دانش پروران امیرکبیر
آمیرزا
شرکت نبردبان اندیشه فردا
شبهای مافیا
استودیو مدریک
باغ گلشیفته
استودیو مدریک
سفرهچی
استودیو بلوط گیمز
زودیاک: مافیا
استودیو مدریک
گلمراد
استودیو بازیسازی مدریک
باغگلی
استودیو بازیسازی مدریک
وبلاگ ما
تبلیغات درون بازی در قیف بازاریابی: خلاصهای از گزارش آنزو
در سالهای اخیر، تبلیغات درون بازی به عنوان یک عنصر کلیدی در موفقیت کمپینهای بازاریابی...
غذاها رقابت میکنند: تبلیغات جایگذاری محصول خوشمزه
کمپین جایگذاری محصول KFC در بازی Fall Guys بازی Fall Guys در اولین فصل خود...
بازیکنان ایرانی و جایگاه بازیهای ویدیویی در زندگی
اواخر دهه ۹۰ میلادی، دادهها نشان میدهند که اندازه بازار صنعت بازیهای ویدیویی از مجموع...