Search

کمپین فیلیمو برای معرفی برنامه جوکر 2 و زخم کاری توسط

پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو برای معرفی دو برنامه نمایشی «جوکر2» و «زخم کاری» با ادپلی همکاری داشت. این دو برنامه در دو بازی «سفره‌چی» و «شب‌های مافیا» میزبانی شدند.  

اهداف کمپین

  فیلیمو در همکاری با ادپلی در نظر داشت با استفاده از کانال‌های ارتباطی جدیدی به مخاطبان هدف خود نزدیک‌تر شود که Product placement انتخاب دقیقی برای افزایش کیفیت و درگیرسازی مخاطب با اهداف و شاخص‌های برندآگاهی و جذب کاربر جدید بود. این دو برنامه نمایشی که در حال پخش بودند در این دو بازی نیز ارائه شدند تا فیلیمو سبد کمپین 360 خود را برای این دو بازی تکمیل‌تر کند. بعد از جلسات مقدماتی، تیم ادپلی و استودیوهای بازی‌سازی بلوط و مدریک این کمپین را طراحی و پیاده‌سازی کرد.  

استراتژی کمپین

  رسانه بازی در بین رسانه‌های جریان اصلی با وجود پتانسیل‌ها و کیفیت بیشترش کمتر مورد توجه برندها قرار می‌گیرد. رسانه بازی در ایران با بیش از ۳۵ میلیون کاربر که ۹۶ درصد آنها از پلتفرم موبایل برای بازی استفاده می‌کنند، این رسانه بسیار پرقدرت و با ضریب نفوذ بالایی است همچنین مخاطبان و کاربران فیلیمو به دلیل جنس کسب‌وکار نزدیکی بیشتری با این رسانه دارند. فیلیمو از بازی به‌عنوان رسانه سرگرمی برای معرفی محتوای خود در رسانه و پلتفرم دیگری استفاده کرد.

مخاطب هدف

  مخاطب هدف این کمپین افراد ۲۰ تا ۴۰ سال بودند. سرویس ادپلی با انتخاب بازی‌هایی با این سگمنت کاربران این امکان رو برای دسترسی به آنها توسط فیلیمو فراهم کرد. این همکاری همزمان با اکران برنامه‌ها در هفته اول مهرماه 1403 اتفاق افتاد. بازی‌‌های میزبان انتخاب شده برای این کمپین بازی‌های «شب‌های مافیا» و «سفره‌چی» بودند که بر اساس مخاطب هدف شبکه نمایش خانگی فیلیمو انتخاب شدند.  
تبلیغ زخم کاری شبکه نمایش خانگی فیلیمو - ادپلی
تبلیغ زخم کاری شبکه نمایش خانگی فیلیمو - ادپلی

مدل‌های استفاده شده

  از بین پیشنهادات مدل‌های Product Placement و تبلیغات تعاملی در بازی، فیلیمو این موارد را انتخاب کرد:
  • آیکون در صفحه اصلی بازی
  • پاپ‌آپ
  • بیلبورد در محیط بازی
  • اشیا در محیط بازی

از ادپلی بیشتر بخوانید