درباره ادپلی
ادپلی؛ ارائهدهنده تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول درون بازیهای موبایلی
ادپلی پلتفرم ارائه تبلیغات پروداکت پلیسمنت در درون بازیها است. تبلیغات شما رو به عنوان بخشی از جریان بازیها و بهصورت تعاملی ارائه میشود. تبلیغات شما برای تجربه کاربری مزاحمت ایجاد نمیکند و مکمل داستان بازی خواهد بود. همچنین با این مدل تبلیغات توسعهدهندگان بازیهای موبایلی نیز میتواند به جریانهای درآمدی جدیدی برسند و کسبوکارشان را توسعه دهند. ادپلی در حال حاضر با ۲۰ بازی پرمخاطب ایرانی همکاری میکند و قابلیت بیش از ۳۰ مدل تبلیغات تعاملی را برای میلیونها کاربر دارد.
ماموریت و چشم انداز ما
جریان و مسیر همکاری
مشاوره و دریافت اطلاعات کمپین
طراحی سبد بازیها و راهکارها
توسعه توسط تیمهای فنی و خلاقیت
اجرای کمپین و نظارت
بهینهسازی و ارائه گزارش نهایی
راهکارها و مدلهای تبلیغات ادپلی
خدمات و تخصص اصلی ادپلی تبلیغات تجربه محور و جایگذاری محصول (Interactive Product Placement) درون بازی است. این نوع تبلیغات متناسب با برند، کمپین و مخاطب هدف شما توسعه داده میشود. لیست انواع تبلیغات تجربه محور ادپلی را در این لینک میتوانید مشاهده کنید. همچنین ادپلی امکان ارائه سایر مدلهای رایج مانند بنری، همسان و تمام صفحه را در سبد خدمات خود دارد.
متناسب با بازیهای پیشنهادی طیف متنوعی از تبلیغات تجربه محور، تعاملی و غیر تعاملی در اختیار برندها برای بهره بردن از ظرفیتهای تبلیغاتی است. برای نمونه میتوان به این سه گروه «تبلیغات دیالوگ محور داستانی»، «تبلیغات نامشهود تعاملی» و «اشیای مرتبط در دنیای بازی» اشاره کرد. سایر مدلها از این لینک قابل مشاهده است.