Search

کمپین نات‌کوین صرافی تبدیل

صرافی تبدیل در کمپین نات‌کوین خود با ادپلی نیز همکاری داشت. این کمپین در کانال‌های مختلف ارتباطات بازاریابی با اهداف جذب کاربر و برندآگاهی اجرا شد.

 

اهداف کمپین

در همکاری با ادپلی نیز صرافی تبدیل در نظر داشت با استفاده از کانال‌های ارتباطی جدیدی به مخاطبان هدف خود نزدیک‌تر شود که Product placement انتخاب دقیقی برای افزایش کیفیت و درگیرسازی مخاطب با اهداف و شاخص‌های برندآگاهی و جذب کاربر جدید بود. بعد از جلسات مقدماتی، تیم ادپلی و استودیو بازی‌سازی مدریک این کمپین را طراحی و پیاده‌سازی کرد.

 

استراتژی کمپین

رسانه بازی در بین رسانه‌های جریان اصلی با وجود پتانسیل‌ها و کیفیت بیشترش کمتر مورد توجه برندها قرار می‌گیرد. رسانه بازی در ایران با بیش از ۳۵ میلیون کاربر که ۹۶ درصد آنها از پلتفرم موبایل برای بازی استفاده می‌کنند، رسانه بسیار پرقدرت و با ضریب نفوذ بالایی است همچنین مخاطبان و کاربران تبدیل به دلیل جنس کسب‌وکار نزدیکی بیشتری با این رسانه دارند. صرافی تبدیل از مدل‌های Product Placement برای تبلیغات درگیرکننده و تعاملی خود در کمپین نات‌کوین بهره گرفت.

 

مخاطب هدف

مخاطب هدف این کمپین افراد ۲۰ تا ۴۰ سال بودند. سرویس ادپلی با انتخاب بازی‌هایی با این سگمنت کاربران این امکان رو برای دسترسی به آنها برای تبدیل فراهم کرد.

این همکاری همزمان با کمپین اصلی در بازه زمانی ۲ روزه در خرداد ۱۴۰۳ اتفاق افتاد.

بازی‌‌های میزبان انتخاب شده برای این کمپین بازی‌های «زودیاک: مافیا» و «ورسز» بودند که بر اساس مخاطب هدف صرافی تبدیل انتخاب شدند.

 

مدل‌های استفاده شده

از بین پیشنهادات مدل‌های Product Placement و تبلیغات تعاملی در بازی، صزافی تبدیل برای هدف جذب کاربر این موارد را انتخاب کرد.

  • آیکون در صفحه اصلی بازی
  • پاپ‌آپ

از ادپلی بیشتر بخوانید

آموزش

بیلبورد تبلیغاتی درون بازی یا در سطح شهر؟!

بیلبورد تبلیغاتی درون بازی (In-Game Billboards) به یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی درون بازی تبدیل شده‌اند. این نوع تبلیغات، برندها را قادر می‌سازد تا پیام‌های خود را به شکل طبیعی و غیر مزاحم به بازیکنان ارائه دهند.

مطالعه بیشتر »