Search

توسعه‌دهندگان بازی

ادپلی این امکان را به بازی‌ها می‌دهد تا جریان‌های درآمدی جدید، پایدار و قابل توجهی را برای خود خلق کنند. هم‌زمان به تجربه و جریان بازی نیز احترام گذاشته می‌شود تا از ریزش و کاهش بازیکنان محافظت شود. تبلیغات جایگذاری محصول می‌تواند موازی با توسعه بازی، توسعه پیدا کند.

جریان‌های درآمدی نهان برای بازی

نمایی از اسپلش بازی شب‌های مافیا - ادپلی

ادپلی توسعه‌دهندگان را در تکمیل و بهینه‌سازی تبلیغات درون بازی‌های خود همراهی می‌کند. تبلیغاتی که بخشی از گیم‌پلی  هستند و به تجربه کاربری بازیکن صدمه نمی‌زنند.

سرویس‌های ادپلی به استودیوهای بازی‌‌سازی

  • بازاریابی و بازارسازی برای ظرفیت موجود
  • مدیریت و اجرای کمپین توسط ادپلی
  • مدیریت ظرفیت‌های موجود و بهینه‌سازی آن
  • مدیریت و پیگیری فرآیندهای حقوقی و مالی هر کمپین
  • اکانت منیجری و کاهش اصطکاک بازی با تبلیغ‌دهنده
  • تبلیغات برای جذب هرچه بیشتر کمپین‌های برند آگاهی (Brand Awareness)
  • بهینه‌سازی قیمت‌گذاری برای درآمد حداکثری و نرخ بازگشت تبلیغ‌دهنده‌ها برای همکاری
بیشترین درآمد
از تمام ظرفیت مکانیک‌های طراحی شده بدون لطمه به تجربه کاربری استفاده کنید
دسترسی به برندهای بزرگ
شرکای تجاری ما به گروه بزرگی از برندها در صنایع مختلف دسترسی پیدا می‌کنند
محافظت از تجربه کاربری
تبلیغاتی مانند تبلیغات بنری به تجربه کاربری آسیب می‌زنند و باعث ریزش بازیکن می‌شوند

کمپین‌ها و همکاری‌های پیشین

برندها و مشتریان ما

slide-img
خانومی
slide-img
تبدیل

فرآیند همکاری با بازی سازها

1- جلسه هم‌فکری با استودیو بازی‌سازی و دریافت ظرفیت‌ها، ملاحظات و محدودیت‌های بازی برای ارائه تبلیغ

۲- ارائه ظرفیت‌های موجود به تبلیغ‌دهنده، بازاریابی و جذب گروهی از تبلیغ‌دهنده‌ها (متناسب با بازی و ظرفیت‌های نمایش)

۳- برگزاری جلسه مشاوره با تبلیغ‌دهنده و دریافت بریف کمپین

۴- طراحی سبد بازی‌های میزبان و مدل‌های تبلیغاتی بر اساس کمپین، بریف و جامعه هدف تبلیغ‌دهنده

۵- چک و تایید استودیو برای مدل، فرم و محتوای تبلیغاتی کمپین

۶- طراحی و توسعه آرت و مکانیک محتوای تبلیغی توسط توسعه دهنده و گرفتن تایید تبلیغ‌دهنده

۷- پیگیری اجرای دقیق کمپین و گزارش به تبلیغ‌دهنده

۸- پیگیری امکان تمدید و توسعه کمپین جاری (در صورت رضایت تبلیغ‌دهنده)

۹- پیگیری‌های مالی برای تسویه و ارائه گزارش

۱۰- به روزرسانی ظرفیت‌های خالی و جذب تبلیغ‌دهنده جدید

بلاگ

تصویر بنر آغاز فعالیت ادپلی
مهر 4, 1403

Adplay

ادپلی آغاز به کار کرد: تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول در بازی‌های موبایلی

پلتفرم ادپلی با هدف ارائه تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول (Product Placement) در بازی‌های موبایلی،...

artist name: Name: WooHyun Cho adplay ادپلی تبلیغات تعاملی
شهریور 28, 1403

تبلیغات تعاملی، جایی که مخاطب نقش ایفا می‌کند

تبلیغات تعاملی از زمان پیدایش اینترنت و دیجیتالی شدن تبلیغات به طرز چشمگیری تکامل یافته‌اند....

two people playing PlayStation football game - photo credit: jan vasek - siteunsplash - adplay - رسانه و تبلیغات - ادپلی
شهریور 26, 1403

نرخ تعامل در رسانه و تبلیغات

بی اغراق می‌توان گفت روزانه رسانه‌ها و پلتفرم‌ها جای خود را به انواع جدیدترشان می‌دهند....