توسعهدهندگان بازی
ادپلی این امکان را به بازیها میدهد تا جریانهای درآمدی جدید، پایدار و قابل توجهی را برای خود خلق کنند. همزمان به تجربه و جریان بازی نیز احترام گذاشته میشود تا از ریزش و کاهش بازیکنان محافظت شود. تبلیغات جایگذاری محصول میتواند موازی با توسعه بازی، توسعه پیدا کند.
جریانهای درآمدی نهان برای بازی

ادپلی توسعهدهندگان را در تکمیل و بهینهسازی تبلیغات درون بازیهای خود همراهی میکند. تبلیغاتی که بخشی از گیمپلی هستند و به تجربه کاربری بازیکن صدمه نمیزنند.
سرویسهای ادپلی به استودیوهای بازیسازی
- بازاریابی و بازارسازی برای ظرفیت موجود
- مدیریت و اجرای کمپین توسط ادپلی
- مدیریت ظرفیتهای موجود و بهینهسازی آن
- مدیریت و پیگیری فرآیندهای حقوقی و مالی هر کمپین
- اکانت منیجری و کاهش اصطکاک بازی با تبلیغدهنده
- تبلیغات برای جذب هرچه بیشتر کمپینهای برند آگاهی (Brand Awareness)
- بهینهسازی قیمتگذاری برای درآمد حداکثری و نرخ بازگشت تبلیغدهندهها برای همکاری
کمپینها و همکاریهای پیشین
کمپین فیلیمو برای معرفی برنامه جوکر 2 و زخم کاری توسط
برندها و مشتریان ما
فرآیند همکاری با بازی سازها
1- جلسه همفکری با استودیو بازیسازی و دریافت ظرفیتها، ملاحظات و محدودیتهای بازی برای ارائه تبلیغ
۲- ارائه ظرفیتهای موجود به تبلیغدهنده، بازاریابی و جذب گروهی از تبلیغدهندهها (متناسب با بازی و ظرفیتهای نمایش)
۳- برگزاری جلسه مشاوره با تبلیغدهنده و دریافت بریف کمپین
۴- طراحی سبد بازیهای میزبان و مدلهای تبلیغاتی بر اساس کمپین، بریف و جامعه هدف تبلیغدهنده
۵- چک و تایید استودیو برای مدل، فرم و محتوای تبلیغاتی کمپین
۶- طراحی و توسعه آرت و مکانیک محتوای تبلیغی توسط توسعه دهنده و گرفتن تایید تبلیغدهنده
۷- پیگیری اجرای دقیق کمپین و گزارش به تبلیغدهنده
۸- پیگیری امکان تمدید و توسعه کمپین جاری (در صورت رضایت تبلیغدهنده)
۹- پیگیریهای مالی برای تسویه و ارائه گزارش
۱۰- به روزرسانی ظرفیتهای خالی و جذب تبلیغدهنده جدید
بلاگ
چرایی تبلیغ در بازیهای موبایلی برای محصول لودویگ
جزئیات کمپین معرفی برند «لودویگ» از شرکت دراژه را تشریح میکند. هدف اصلی کمپین، شناساندن...
ادپلی آغاز به کار کرد: تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول در بازیهای موبایلی
پلتفرم ادپلی با هدف ارائه تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول (Product Placement) در بازیهای موبایلی،...
تبلیغات تعاملی، جایی که مخاطب نقش ایفا میکند
تبلیغات تعاملی از زمان پیدایش اینترنت و دیجیتالی شدن تبلیغات به طرز چشمگیری تکامل یافتهاند....