توسعهدهندگان بازی
ادپلی این امکان را به بازیها میدهد تا جریانهای درآمدی جدید، پایدار و قابل توجهی را برای خود خلق کنند. همزمان به تجربه و جریان بازی نیز احترام گذاشته میشود تا از ریزش و کاهش بازیکنان محافظت شود. تبلیغات جایگذاری محصول میتواند موازی با توسعه بازی، توسعه پیدا کند.
جریانهای درآمدی نهان برای بازی
ادپلی توسعهدهندگان را در تکمیل و بهینهسازی تبلیغات درون بازیهای خود همراهی میکند. تبلیغاتی که بخشی از گیمپلی هستند و به تجربه کاربری بازیکن صدمه نمیزنند.
سرویسهای ادپلی به استودیوهای بازیسازی
- بازاریابی و بازارسازی برای ظرفیت موجود
- مدیریت و اجرای کمپین توسط ادپلی
- مدیریت ظرفیتهای موجود و بهینهسازی آن
- مدیریت و پیگیری فرآیندهای حقوقی و مالی هر کمپین
- اکانت منیجری و کاهش اصطکاک بازی با تبلیغدهنده
- تبلیغات برای جذب هرچه بیشتر کمپینهای برند آگاهی (Brand Awareness)
- بهینهسازی قیمتگذاری برای درآمد حداکثری و نرخ بازگشت تبلیغدهندهها برای همکاری
کمپینها و همکاریهای پیشین
برندها و مشتریان ما
خانومی
تبدیل
فرآیند همکاری با بازی سازها
1- جلسه همفکری با استودیو بازیسازی و دریافت ظرفیتها، ملاحظات و محدودیتهای بازی برای ارائه تبلیغ
۲- ارائه ظرفیتهای موجود به تبلیغدهنده، بازاریابی و جذب گروهی از تبلیغدهندهها (متناسب با بازی و ظرفیتهای نمایش)
۳- برگزاری جلسه مشاوره با تبلیغدهنده و دریافت بریف کمپین
۴- طراحی سبد بازیهای میزبان و مدلهای تبلیغاتی بر اساس کمپین، بریف و جامعه هدف تبلیغدهنده
۵- چک و تایید استودیو برای مدل، فرم و محتوای تبلیغاتی کمپین
۶- طراحی و توسعه آرت و مکانیک محتوای تبلیغی توسط توسعه دهنده و گرفتن تایید تبلیغدهنده
۷- پیگیری اجرای دقیق کمپین و گزارش به تبلیغدهنده
۸- پیگیری امکان تمدید و توسعه کمپین جاری (در صورت رضایت تبلیغدهنده)
۹- پیگیریهای مالی برای تسویه و ارائه گزارش
۱۰- به روزرسانی ظرفیتهای خالی و جذب تبلیغدهنده جدید
بلاگ
ادپلی آغاز به کار کرد: تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول در بازیهای موبایلی
پلتفرم ادپلی با هدف ارائه تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول (Product Placement) در بازیهای موبایلی،...
تبلیغات تعاملی، جایی که مخاطب نقش ایفا میکند
تبلیغات تعاملی از زمان پیدایش اینترنت و دیجیتالی شدن تبلیغات به طرز چشمگیری تکامل یافتهاند....
نرخ تعامل در رسانه و تبلیغات
بی اغراق میتوان گفت روزانه رسانهها و پلتفرمها جای خود را به انواع جدیدترشان میدهند....