Search

برندها و تبلیغ‌دهندگان

بازی‌های ویدیویی و موبایلی در بین تمام رسانه‌ها بیشترین Cognitive Engagement را با بازیکنان و کاربرانشان دارند. محتوای تبلیغاتی برند شما که به عنوان بخشی از محتوای بازی طراحی شده در حالی که بیشترین درگیرسازی شناختی را برای مخاطب در مقایسه با سایر محتواهای تبلیغاتی خلق می‌کند. این مدل تبلیغات جایگذاری محصول در حالی که مخل تجربه کاربر نیست، به واقع‌گرایانه بودن بازی کمک می‌کند و برای کاربر خوشایند است.

ون تبلیغات جایگذاری محصول کمپین خانومی در بازی موبایلی ادپلی

کاربران بازی‌های موبایلی پیام کمپین‌ شما را بازی می‌کنند. ادپلی و توسعه‌دهندگان، تبلیغات شما را در قالب تجربه و روایت درون بازی طراحی کرده و توسعه می‌دهند. این مدل تبلیغات درون بازی (Product Placement) تجربه به مراتب عمیق‌تر و ماندگارتری از تبلیغات شما برای کاربران ایجاد می‌کند. تبلیغاتی که همسو و مکمل جریان بازی و گیم‌پلی است.

ایدۀ اصلی تبلیغات جایگذاری محصول (Product Placement)، قراردادن محصول در موقعیت مصرف واقعی است، به‌گونه‌ای که به‌صورت ناخودآگاه بر نظر مخاطبان تأثیر شناختی بگذارد و آن‌ها کمتر متوجه تبلیغاتی‌‌بودن محتوا شوند. این نوع تبلیغات با استفاده از محصول یا عنوان کردن نام برند در محتوا ظهور کرد و در پیشرفته‌ترین فرم خود امروزه در بازی‌های ویدیویی نیز به‌کاربرده می‌شود. که عاملیت کاربر یا بازیکن در بازی منجر به استفاده از محصول تبلیغ شده می‌شود که Engagement شناختی به‌مراتب بالاتری دارد.

همکاری با برندهای بزرگ
در ایران حداقل ۳۵ میلیون نفر بازی‌ می‌کنند
بازی موبایلی همیشه همراه کاربر است
افراد در موقعیت‌های مختلف تا روزی چند بار و طولانی مدت از آن استفاده می‌کنند
بازی تاثیرگذارترین رسانه است
بازی بخاطر نقش مهم عاملیت کاربر در بین رسانه‌ها بیشترین درگیرسازی ادراکی را دارد

چرا تبلیغات جایگذاری محصول درون بازی ادپلی؟

همکاری با ادپلی برای تبلیغات درون برنامه تعاملی مزیت‌های زیادی برای هر دو گروه تبلیغ‌دهندگان و توسعه‌دهندگان بازی‌ها دارد که برای نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درگیر شدن عمیق با پیام تبلیغات تعاملی
دسترسی به مخاطبین گسترده و متنوع
توسعه یکپارچه تبلیغات در محتوای بازی
تجربه کاربری مطلوب برای کاربران بازی
دسترسی به تمام بازی‌های موبایلی پرمخاطب ایرانی
تبلیغ در فرم بخشی از مکانیک، جریان و یا داستان بازی

تبلیغات درون ذات بازی به طور متوسط ۱۳ درصد بیشتر از سایر رسانه‌های دیجیتال به یادآوری تبلیغ (Ad Recall) کمک می‌کند. به این خاطر که این مدل تبلیغات تجربه کاربری را متوقف نمی‌کند، مزاحم نیست و کاربر این مدل تبلیغات را تجربه می‌کند و تعامل مطلوبی با آن دارد دارد.

از گزارش مشترک آنزو و هپی‌دمیک

نمودار مقایسه تشخیص برند تبلیغات جایگذاری محصول در بازی با سایر پلتفرم ها - منبع آنزو - ادپلی
نمودار مقایسه یادآوری تبلیغات جایگذاری محصول در بازی با سایر پلتفرم ها - منبع آنزو - ادپلی

این مدل تبلیغات جایگذاری محصول در شاخص‌های تشخیص برند (Brand Identification) در مقایسه با بنچمارک سایر رسانه‌های دیجیتال ۱۱ درصد نتیجه بهتری را رقم می‌زند.
در واقع در بسیاری از تبلیغات برند تبلیغ‌دهنده برای کاربر موضوعیت پیدا نمی‌کند. اما در این مدل کاربر به دلیل عاملیت و توجه بیشتر در مواجه با این تبلیغات، برند تبلیغ‌دهنده را راحت‌تر خواهد شناخت.

بازی‌ها و همکاران تجاری ما

slide-img
کوییز آو کینگ

شرکت دانش پروران امیرکبیر

slide-img
آمیرزا

شرکت نبردبان اندیشه فردا

slide-img
شب‌های مافیا

استودیو مدریک

slide-img
باغ گلشیفته

استودیو مدریک

slide-img
سفره‌چی

استودیو بلوط گیمز

slide-img
زودیاک: مافیا

استودیو مدریک

slide-img
گلمراد

استودیو بازی‌سازی مدریک

slide-img
باغ‌گلی

استودیو بازی‌سازی مدریک

همکاری‌های پیشین تبلیغات جایگذاری محصول

وبلاگ ما
تصویر بنر آغاز فعالیت ادپلی
مهر 4, 1403

Adplay

ادپلی آغاز به کار کرد: تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول در بازی‌های موبایلی

پلتفرم ادپلی با هدف ارائه تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول (Product Placement) در بازی‌های موبایلی،...

artist name: Name: WooHyun Cho adplay ادپلی تبلیغات تعاملی
شهریور 28, 1403

تبلیغات تعاملی، جایی که مخاطب نقش ایفا می‌کند

تبلیغات تعاملی از زمان پیدایش اینترنت و دیجیتالی شدن تبلیغات به طرز چشمگیری تکامل یافته‌اند....

two people playing PlayStation football game - photo credit: jan vasek - siteunsplash - adplay - رسانه و تبلیغات - ادپلی
شهریور 26, 1403

نرخ تعامل در رسانه و تبلیغات

بی اغراق می‌توان گفت روزانه رسانه‌ها و پلتفرم‌ها جای خود را به انواع جدیدترشان می‌دهند....

درخواست جلسه مشاوره
سوالات متداول شما
متناسب با بازی‌های پیشنهادی طیف متنوعی از تبلیغات تجربه محور و تعاملی و غیر تعاملی در اختیار برندها برای بهره بردن از ظرفیت‌های تبلیغاتی است. برای نمونه می‌توان به این سه گروه «تبلیغات دیالوگ محور داستانی»، «تبلیغات نامشهود تعاملی» و «اشیای مرتبط در دنیای بازی» اشاره کرد. سایر مدل‌ها از این لینک قابل مشاهده است.
ادپلی با بیش از ۲۰ عنوان بازی‌ ایرانی همکاری می‌کند که هر کدام متناسب با بازی‌ها پرسونای کاربران مشخص خود را دارند. علاوه‌بر این موضوع خصوصیات دموگرافیک، جغرافیایی و رفتاری کاربران هر بازی مشخص است و تبلیغات شما می‌تواند به پرسونای مشخصی نمایش داده شود. ادپلی در فرآیندهای تارگتینگ، سبد طراحی شده خود را به شما پیشنهاد می‌دهد و در تعامل با شما سبد بازی‌ها را نهایی خواهد کرد تا مرتبط‌ترین گروه مخاطب تبلیغات شما را تجربه کنند.
بله شما می‌توانید در طیف گسترده‌ای از بازی‌ها و ژانرهای مورد نظر خود تبلیغات را ارائه دهید. ادپلی نیز به‌عنوان مشاور مرتبط‌ترین گزینه‌ها را به شما معرفی خواهد کرد.
قیمت‌گذاری ادپلی به فراخور فاکتورهای مختلف منعطف است. فاکتورهایی مانند مدل تبلیغات تجربه محور، گزینه‌های تارگتینگ و مدت زمان در قیمت‌گذاری تعیین‌کننده هستند. ما همچنین هر دو مدل CPM و CPC را برای مدل قیمت‌گذاری پیشنهاد می‌دهیم.
بله مدل‌های تبلیغاتی ادپلی در دو گروه اصلی نیز طبقه‌بندی می‌شوند که گروهی جایگذاری تبلیغات در جایگاه‌های توسعه داده شده است و گروه دیگر به فراخور درخواست، جایگاه‌های تبلیغات تعاملی داستان محور نیز برای تبلیغ‌دهنده طراحی و توسعه داده می‌شود.