برندها و تبلیغدهندگان
بازیهای ویدیویی و موبایلی در بین تمام رسانهها بیشترین Cognitive Engagement را با بازیکنان و کاربرانشان دارند. محتوای تبلیغاتی برند شما که به عنوان بخشی از محتوای بازی طراحی شده در حالی که بیشترین درگیرسازی شناختی را برای مخاطب در مقایسه با سایر محتواهای تبلیغاتی خلق میکند. این مدل تبلیغات جایگذاری محصول در حالی که مخل تجربه کاربر نیست، به واقعگرایانه بودن بازی کمک میکند و برای کاربر خوشایند است.
کاربران بازیهای موبایلی پیام کمپین شما را بازی میکنند. ادپلی و توسعهدهندگان، تبلیغات شما را در قالب تجربه و روایت درون بازی طراحی کرده و توسعه میدهند. این مدل تبلیغات درون بازی (Product Placement) تجربه به مراتب عمیقتر و ماندگارتری از تبلیغات شما برای کاربران ایجاد میکند. تبلیغاتی که همسو و مکمل جریان بازی و گیمپلی است.
ایدۀ اصلی تبلیغات جایگذاری محصول (Product Placement)، قراردادن محصول در موقعیت مصرف واقعی است، بهگونهای که بهصورت ناخودآگاه بر نظر مخاطبان تأثیر شناختی بگذارد و آنها کمتر متوجه تبلیغاتیبودن محتوا شوند. این نوع تبلیغات با استفاده از محصول یا عنوان کردن نام برند در محتوا ظهور کرد و در پیشرفتهترین فرم خود امروزه در بازیهای ویدیویی نیز بهکاربرده میشود. که عاملیت کاربر یا بازیکن در بازی منجر به استفاده از محصول تبلیغ شده میشود که Engagement شناختی بهمراتب بالاتری دارد.
چرا تبلیغات جایگذاری محصول درون بازی ادپلی؟
همکاری با ادپلی برای تبلیغات درون برنامه تعاملی مزیتهای زیادی برای هر دو گروه تبلیغدهندگان و توسعهدهندگان بازیها دارد که برای نمونه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تبلیغات درون ذات بازی به طور متوسط ۱۳ درصد بیشتر از سایر رسانههای دیجیتال به یادآوری تبلیغ (Ad Recall) کمک میکند. به این خاطر که این مدل تبلیغات تجربه کاربری را متوقف نمیکند، مزاحم نیست و کاربر این مدل تبلیغات را تجربه میکند و تعامل مطلوبی با آن دارد دارد.
این مدل تبلیغات جایگذاری محصول در شاخصهای تشخیص برند (Brand Identification) در مقایسه با بنچمارک سایر رسانههای دیجیتال ۱۱ درصد نتیجه بهتری را رقم میزند.
در واقع در بسیاری از تبلیغات برند تبلیغدهنده برای کاربر موضوعیت پیدا نمیکند. اما در این مدل کاربر به دلیل عاملیت و توجه بیشتر در مواجه با این تبلیغات، برند تبلیغدهنده را راحتتر خواهد شناخت.
بازیها و همکاران تجاری ما
کوییز آو کینگ
شرکت دانش پروران امیرکبیر
آمیرزا
شرکت نبردبان اندیشه فردا
شبهای مافیا
استودیو مدریک
باغ گلشیفته
استودیو مدریک
سفرهچی
استودیو بلوط گیمز
زودیاک: مافیا
استودیو مدریک
گلمراد
استودیو بازیسازی مدریک
باغگلی
استودیو بازیسازی مدریک
همکاریهای پیشین تبلیغات جایگذاری محصول
وبلاگ ما
ادپلی آغاز به کار کرد: تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول در بازیهای موبایلی
پلتفرم ادپلی با هدف ارائه تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول (Product Placement) در بازیهای موبایلی،...
تبلیغات تعاملی، جایی که مخاطب نقش ایفا میکند
تبلیغات تعاملی از زمان پیدایش اینترنت و دیجیتالی شدن تبلیغات به طرز چشمگیری تکامل یافتهاند....
نرخ تعامل در رسانه و تبلیغات
بی اغراق میتوان گفت روزانه رسانهها و پلتفرمها جای خود را به انواع جدیدترشان میدهند....