Sitemap
نوشتهها
- کمپین ناتکوین صرافی تبدیل
- کمپین 10 سالگی خانومی
- کمپین فیلیمو برای معرفی برنامه جوکر 2 و زخم کاری
- ادپلی آغاز به کار کرد: تبلیغات تعاملی و جایگذاری محصول در بازیهای موبایلی
- تبلیغات تعاملی، جایی که مخاطب نقش ایفا میکند
- نرخ تعامل در رسانه و تبلیغات
- بیلبورد تبلیغاتی درون بازی یا در سطح شهر؟!
- تبلیغات درون بازی در قیف بازاریابی: خلاصهای از گزارش آنزو
- جایگذاری محصول و برند؛ این تبلیغات برای چه کمپینی مناسب است؟
- پروداکت پلیسمنت و آینده تبلیغات: از واقعیت مجازی تا واقعیت افزوده
- غذاها رقابت میکنند: تبلیغات جایگذاری محصول خوشمزه
- ۳ موضوع مهم طراحی تبلیغات جایگذاری محصول در بازی
- ادپلی و کمپین تولد ۱۰ سالگی برند خانومی
- بازیکنان ایرانی و جایگاه بازیهای ویدیویی در زندگی
- Product Placement وناتکوین صرافی تبدیل در ادپلی
- برندینگ با پپسیمن و ادورگیم (Advergame)
- Product Placement قدرتمندتر از همیشه در بازیها: تسخیر دنیای مجازی
- جایگذاری محصول و بازیهای ویدیویی